1/12/09

I have this urgent need to fly

I have this urgent need to fly. Έχω την ανάγκη να πετάξω μακριά, κάπου που δεν θα είμαι μόνη αλλά δεν θα είμαι μαζί. Αλλόκοτος συνδυασμός. I have this apocalyptic relationship with myself. Υπάρχει μια αίσθηση βιβλικής καταστροφής ή αναγέννησης γύρω μου. Κι εγώ σπανίως πιστεύω σε πράγματα τόσο κοσμογονικά.

Αυτό είναι το μέγα μου ελάττωμα. Σπάω δεσμά που δεν υπήρχαν ποτέ. Αποδομούμαι. Οι σταθερές χάθηκαν γιατί ποτέ δεν υπήρχαν.

This is the challenge of the challenged. Πάντα κάτι μέσα μου ήτανε λειψό. Σαν αναπηρία. Σα βαριά ασθένεια που δεν μου αποκάλυπτε κανείς. Αυτό δεν έχει αιτία. Ίσως όμως έχει προορισμό, σε ό,τι αγγίζω, με ό,τι καταπιάνομαι. Οι άλλοι γύρω μου είναι κι αυτοί μισοί. Κι όσοι το καταλαβαίνουν κι όσοι δεν το νιώθουν. Πιότερο οι τελευταίοι.

The last of my words will never exist. Ο λέξεις θα πάψουν μονάχα μαζί μου. Θα τις πάρω συντροφιά. Οι λέξεις που δεν ανταπαντώνται. Κι αυτός που γράφει, αυτός που δεν περιμένει απόκριση. Εγωιστικό. Που δεν έχει ανάγκη την απάντηση. Ακόμα εγωιστικότερο.

Θέλω να πετάξω μακριά. Εκεί που θα είμαι και δεν θα είμαι μαζί. Το ίδιο κι εδώ. Αλλά το μακριά αλλού. Στον πυθμένα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου