30/12/13

Βαθμολογώντας τα βιβλία του 2013


Όπως κάθε χρόνο (μαζοχιστικά) θα βαθμολογήσω τα βιβλία που διάβασα μες στο 2013. Που φυσικά δεν είναι όλα νέας εσοδείας, είναι όμως η δική μου σοδειά και χαίρομαι για αυτή. Φέτος οι βαθμολογίες θα είναι στα 20 για να έχουμε μεγαλύτερη ποικιλία και να ακούσω λιγότερες γκρίνιες. Ο χρόνος μου κινήθηκε καλά αναγνωστικά, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς πως ήμουν έγκυος σχεδόν από την αρχή του, γέννησα τον Οκτώβρη ένα πανέμορφο μωράκι που θηλάζει αποκλειστικά τη μαμά του ατελείωτες ώρες την ημέρα, φτιάξαμε κι ένα βιβλιοπωλείο όμορφο και γλυκό. Α, και βγήκε και το πρώτο μου βιβλίο
  

Υ.Γ. 42 Και μέσα σε όλα αυτά τα τα αριστουργήματα και τα 20άρια, αν με ρώταγε κανείς, έτσι από διαστροφή, θα απαντούσα Μπολάνιο και ξερό ψωμί. (Αν και ο Σάμπατο είναι κοντά...)

Υ.Γ.42-2 Και φυσικά η χιτ ανάρτηση της χρονιάς ήτο αυτή. Για να αποδειχθεί πως οι λίστες δεν τελειώνουν ποτέεεεε.

11 σχόλια:

  1. Η φετινή χρονιά σου αναγνωστικά ήταν πράγματι πολύ καλή! Θα τολμούσα να πω -με την καλή έννοια πάντοτε- πως είχε την δυναμική ανεμοστρόβιλου. Ήξερα πως σταθερά κάθε 3 μέρες θα διαβάσω από σένα μια νέα κριτική βιβλίου.
    Και είμαι βέβαιη πως τώρα που είσαι "εντελώς" μέσα στα βιβλία, το 2014 θα είναι μια ακόμα καλύτερη χρονιά με πολλά και καλά βιβλία, τα οποία μας παρουσιάζεις με έναν τρόπο αντικειμενικό μέσα στην υποκειμενικότητα του όλου πράγματος που λέγεται ανάγνωση.
    Καλή χρονιά με υγεία και αγάπη!

    Υ.Γ. Βλέποντας το 20άρι στην "Άβυσσο" καρδιοχτύπησα και αισθάνθηκα μαθήτρια που αριστεύει σε διαγώνισμα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Α. μου, γλυκιά.

      Υ.Γ. Είδες, τα βιβλιαράκια μας, σαν παιδιά μας...

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος30/12/13, 6:56 μ.μ.

    ''η καρδιά του σκότους'', ''η μύτη'', ''ο άρχοντας των μυγών'' και ''κυανοπώγων'' (που σήμερα-αύριο το τελειώνω) είναι από τα καλύτερα που διάβασα και εγώ φέτος.
    κατά τα άλλα, βλέπω τη λίστα σου και συνεχίζω να γεμίζω και εγώ λίστες με ''προσεχώς''...

    θ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "Μπολάνιο και ξερό ψωμί". Έτσι ακριβώς. Καλή χρονιά, καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ επιεικής είσαι με τις βαθμολογίες, ούτε ένα 15;; Νομίζω θα είχε ενδιαφέρον να βαθμολογήσουμε και εκείνα τα βιβλία που παρατήσαμε μισοδιαβασμένα. Έτσι, για να βγάλουμε την χολή μας πάνω τους. Εγώ, θα επιλέξω τον Νίκο Καζαντζάκη και συγκεκριμένα την Αναφορά στον Γκρέκο (και για όλα τα υπόλοιπα βιβλία του την ίδια γνώμη έχω), για την οποία δεν βάζω παραπάνω από 2, πόση πλήξη, ακόμα και αν ήμουν ο Υπεράνθρωπος τον οποίο ευαγγελίζεται στα βιβλία του ο Καζαντζάκης, θα πέθαινα από πλήξη!! Ουφ, έβγαλα χολή και ξαλάφρωσα!

    Πολλά και καλά βιβλία διάβασες. Επειδή, ανακάλυψα το μπλογκ σου στις αρχές του χρόνου, από την ανάρτηση για τον Αντρέ Ζιντ και μετά, σε παρακολουθώ ανελλιπώς και νιώθω ότι οι αναγνώσεις σου ήταν και λίγο δικές μου, παρόλο που πολλά βιβλία που αναφέρεις δεν τα έχω διαβάσει.

    Μιας και αναφέρεις τον Μπολάνιο, η χρονιά ετούτη αλλάζει για μένα με την ανάγνωση του 2666 (τι καλύτερο!), και δηλώνω ευτυχής που συμβαίνει αυτό. Ο τύπος ξέρει να γράφει λογοτεχνία! Πριν λίγο καιρό, είχα σχολιάσει στον Ναυτίλο ότι ο Μπολάνιο κατά την γνώμη μου, δε θα διαρκέσει πολύ στον χρόνο, νομίζω ότι έκανα λάθος, εύχομαι το όνομά του να ακούγεται ως το μακρινό 2666! Καλή χρονιά!

    Υ.Γ. 42 Όχι Μπολάνιο και ξερό ψωμί, ξέχνα το ψωμί, σκέτο Μπολάνιο!

    Υ.Γ. 42-2 Ευτυχισμένο το 2666!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αποφάσισα να είμαι ευγενική, μέρες που είναι.
      Κι εγώ με τον Καζαντζάκη τα έχω. Αλλά έχω κι άλλους, ας πούμε δεν τελείωσα ποτέ βιβλίο του Ζέμπαλντ, δεν συμπαθώ τον Ασσουλίν, α, και δεν μου άρεσε ο Φύλακα στη Σίκαλη :P

      Περίεργο δεν είναι; Κι εγώ έτσι νιώθω με μερικά blogs που τα παρακολουθώ ανελλιπώς.

      Ωραία αλλαγή χρονιάς. Μπολάνιο, Μπολάνιο!

      Υ.Γ. Κι όχι το 1Q84; :P

      Διαγραφή
    2. Τελικά νομίζω ότι με τον Καζαντζάκη το έχουμε πολλοί το θεματάκι μας.

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος3/1/14, 1:29 μ.μ.

    Έχεις θέμα με τον Καζαντζάκη, άφησες μισοτελειωμένο τον Ζέμπαλντ, έθαψες τον Φύλακα στη σίκαλη, αρνείσαι να διαβάσεις Ντίκενς. Απορώ τι σου βρήκα και είσαι η κολλητή μου...:P
    Ε.Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή