16/12/13

Με τρέφει η αγάπη του κόσμου

Νιώθω ακόμα σε μια παραζάλη, μια γλυκιά κούραση, και μια αίσθηση ανικανοποίητου για όσα πήγαν στραβά και ακόμα περισσότερο μια ελαφριά δόση μέθης- κι ας μην ήπια στάλα αλκοόλ- για όλα εκείνα που πήγαν καλά. Χθες βράδυ στα εγκαίνια του Booktalks συνειδητοποίησα για ακόμα μια φορά πόσο το διαδίκτυο ενώνει. Ενώνει ανθρώπους με κοινά ενδιαφέροντα και κοινή αίσθηση του χιούμορ, φέρνει κοντά παλιούς συμμαθητές που τότε στο σχολείο δεν ανταλλάσσαν ούτε μια κουβέντα και φίλους, νέους και παλιούς. Α, και ανθρώπους με την ίδια τρέλα. Στο ασφυκτικά γεμάτο Booktalks συνειδητοποίησα και κάτι άλλο, την κλισέ φράση της μέσης τραγουδιάρας – «με τρέφει η αγάπη του κόσμου»- ε, ναι αυτό, με κάποιες παραλλαγές. 

Για να μπορέσω εγώ να είμαι στα εγκαίνια στήθηκε μια ολόκληρη επιχείρηση. Η Αγγελική με πήγε για ψώνια και κρατούσε το παιδί μου στον μάρσιππο (όλοι της λέγαν τι γλυκό που είναι, δεν την χάλασε), η πεθερά και η θεία μου δεν ήρθαν στα εγκαίνια για να φυλάνε τα παιδιά, μετρούσα ευλαβικά μερίδες μητρικού γάλακτος στο ψυγείο, έφτιαχνα μπιμπερό, δανείστηκα θήλαστρα (η Αγγελική και πάλι), έβαλα την μάνα μου να τρέχει να μου πάρει γόβες. Και τελικά, ως άλλη τραγουδιάρα, απόλαυσα τόσο πολύ τον κόσμο που ήρθε, γνωστούς και αγνώστους, συγγραφείς και φίλους, ανθρώπους που τους ήξερα διαδικτυακά και δεν τους ήξερα αλλά τους ήξερα.

Σήμερα είναι μια νέα μέρα. Μακάρι το χθεσινό να δώσει ώθηση στην «επιχείρηση», να μπορέσουμε να την κρατήσουμε, να μεγαλώσουν τα παιδιά μου μέσα στα βιβλία κυριολεκτικά, να μπορώ να χαίρομαι κάθε φορά που σκέφτομαι να πάω στη δουλειά. Γιατί όπως είπε και ο Γιάννης μας "είναι διαφορετικό να σου αρέσει το αντικείμενο της εργασίας σου και διαφορετικό να εργάζεσαι σε αυτό που γουστάρεις". 

Υ.Γ. 42 Α, και best seller της βραδιάς αποδείχτηκε η… Μαλακατέ. :P


18 σχόλια:

  1. Λυπάμαι που δεν μπόρεσα να έρθω. Χαίρομαι που όλα πήγαν καλά. Να είσαι σίγουρη πως το βιβλίο σου όμως από το Booktalks θα το αγοράσω. Καλή αρχή και επισήμως λοιπόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος16/12/13, 12:10 μ.μ.

    Καλημερα.Δν μπορεσα να ερθω.τα τρια αγορια μου ειχαν αλλες υποχρεωσεις.μενω και στν Κορυδαλλο οποτε χρειαζεται οργανωση το πραγμα....ευχομαι τα καλυτερα!!!!εχω χαρει σαν να ημουν εγω,σαν να νικησα εγω τους καιρους και τν τραγικη πλειοψηφια που,οταν τους λες οτι διαβαζεις,σου απαντουν εκπληκτοι γιατι????!!!!ολα καλα!!!!!Ανδριανη Καρβουνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πειράζει Ανδριανή μου, αρκεί η αγάπη. Μακάρι να τους νικήσουμε τους καιρούς.

      Διαγραφή
    2. Ακριβώς, Ανδριανή. Λες διαβάζεις και σε ρωτούν με γουρλωμένα μάτια, τι διαβάζεις, βιβλία;;;;

      Διαγραφή
    3. Μερικοί σε κοιτούν με οίκτο κιόλας, 35 κι ακόμα στο Πανεπιστήμιο; Δεν μπορούν να φανταστούν πως διαβάζεις για ευχαρίστηση κι όχι από σχολική υποχρέωση.

      Διαγραφή
  3. για τους ίδιους ακριβώς λόγους με την Ανδριανή δεν εμπόρεκα και εγώ Κατερίνα μου, αλλά να είσαι σίγουρη ότι θα το κάνω λίαν συντόμως!
    τα πολλά λόγια είναι φτώχεια, απλά ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ μπράβο που ΤΟΛΜΑΣ, ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ μπράβο που κάνεις δουλειά ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ, θέλει τεράστια μαγκιά αυτό, τεράαααστια όμως...
    το βιβλίο σου ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι θα το αγοράσω, έτσι πρέπει να κάνει όποιος θέλει να σε στηρίξει!
    η ΖΩΗ είναι ΑΥΤΕΣ οι στιγμές
    υπερτεράστιες ευχές!!!
    απόλαυσέ το!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα εγώ τί να πω; Ευχαριστώ; Λίγο θα είναι. Κι ας είναι χιουμοριστικός ο τίτλος του ποστ...

      Διαγραφή
    2. θα σε ενημερώσω από που θα αγοράσω το βιβλίο σου για να τσεκάρεις και τη διανομή σου (αν το είχε, πόσα είχε κλπ)

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος16/12/13, 1:05 μ.μ.

    Μπορεί να μην ήρθαμε σωματικώς ήρθαμε όμως νοερώς και αισθανομασταν την αγωνία σας, τον ενθουσιασμό σας,την τρελή παραζάλη σας.Σας στέλναμε ΟΛΕΣ τις θετικές μας σκέψεις κάτι που θα συνεχίσουμε να κάνουμε,εννοείτε.Κάποτε ίσως τα πούμε και από κοντά για την ομορφιά της γνωριμίας και την ενίσχυση ενός ονείρου που έγινε πραγματικότητα.Καλή συνέχεια.Λία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο ρε παιδιά, κρίμα που δεν μπορέσα να έρθω.
    Πες μου τώρα εσύ πώς τα καταφέρνεις να είσαι σύζυγος, μάνα, εργαζόμενη, συγγραφέας, επιχειρηματίας, blogger, αναγνώστρια και τόσα άλλα;;;;
    Θα περάσω σίγουρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος16/12/13, 7:21 μ.μ.

    Αγαπητή ΚΑΤΕΡΙΝΑ θα ήθελα να σε ρωτήσω κάτι άσχετο, μήπως έχετε το βιβλίο μαγειρικής του Βασίλη καλλιδη;;έχω μια δουλίτσα αύριο και περνάω από το βιβλιοπωλείο και άμα το έχετε να περάσω να το πάρω.και επίσης καλές δουλειές!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, βεβαίως το έχουμε. Να περάσεις. Ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές

      Διαγραφή
  7. Καλές δουλειές!!!
    Τι ωραία ιδέα και τι υπέροχος χώρος...πολλά συγχαρητήρια!!
    Καλό βράδυ και πολλές ευχές..
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι να πω τώρα που δεν μπόρεσα...Ζηλεύω,ζηλεύω που έχασα την όλη φάση και τόσους ανθρώπους και τις πρώτες ωραίες βιβλιοσυζητήσεις...Από τους χειρότερους Δεκέμβρηδες ο φετινός,με έχει κλείσει για τα καλά στο σπίτι,φρίκη.Αλλά θα αναπληρώσω!Ο Ναυτίλος εξάλλου είναι ....θαμώνας,θα τον πετύχω,δεν μπορεί...χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή