5/12/13

Και εγένετο Booktalks



Στην αρχή ήταν απλά ένα χόμπι. Καλά, δεν ήταν απλά ένα χόμπι, το διάβασμα ήταν μέρος της ζωής μας, πολύ μεγάλο μέρος για την ακρίβεια, εμμονή και κόλλημα, λόγος για να χάσεις τον ύπνο σου το βράδυ, να τσακωθείς με το έτερον ήμισυ για το πόσες βιβλιοθήκες έχει το σπίτι. Μετά, η κατάσταση έγινε ακόμα χειρότερη, ήρθε το βιβλιοblogging. Οι κακές γλώσσες λένε πως ξεκίνησα το Διαβάζοντας γιατί ζήλεψα τον Librofilo. Το αρνούμαι μετά βδελυγμίας.

Μετά από κάποια χρόνια σιωπηρής επικοινωνίας, κάποτε γνωριστήκαμε κι από κοντά. Για την ακρίβεια πριν περίπου έναν χρόνο. Του είχα στείλει το χειρόγραφό μου και ήθελα γνώμη. Η γνώμη του ήταν μέτρια (ή το βιβλίο μου, θα δείξει). Μετά συναντηθήκαμε σε μια ακόμα βιβλιοπαρουσίαση, για έναν καφέ, για έναν ακόμα, κολλήσαμε. Κάπου εκεί έπεσε η γνωστή ιδέα που κατατρέχει τον μέσο βιβλιοχτυπημένο.

«Πώς στο καλό να ασχοληθώ ακόμα περισσότερο με τα βιβλία;»
«Tο όνειρο ζωής μου είναι να κάνω ένα βιβλιοπωλείο-καφέ. Να πουλάω βιβλία, να είμαι όλη μέρα μέσα στα βιβλία, να έχω όσα θέλω, να προτείνω όσα μπορώ, να μαζευόμαστε να μιλάμε για βιβλία κάθε μέρα». Είπε. (Καλά με πιο πολλά λόγια)

Το επεξεργάστηκα, το σκέφτηκα, βρήκα ακόμα έναν λόγο να μείνω ξάγρυπνη τα βράδια. Και τελικά το ξεστόμισα, «να το κάνουμε μαζί».

Μαλώσαμε λιγάκι αν θα το πούμε Librofilo ή Διαβάζοντας (μπα….). Τελικά το είπαμε Booktalks. Μας πήρε κάποιον καιρό να το τελειώσουμε (οι άδειες του καφέ, τα οικοδομικά, τα προαπαιτούμενα, μας εξόντωσαν). Αλλά άξιζε τον κόπο. Γιατί τώρα είναι εδώ, έτοιμο. Περιμένει τους φίλους που αποκτήσαμε στην πορεία, κι αυτούς που είχε ο καθένας ξεχωριστά από πριν. Κι αν κρύψω πως είμαι χαρούμενη και περήφανη ή πως περιμένω πως και πώς να πάω να τρυπώσω μέσα, θα είναι ψέμα.


Υ.Γ. 42  Κι όταν προτείναμε- διστακτικά είναι η αλήθεια- στον No14me να δουλέψει στο Booktalks κι εκείνος είπε ναι, ήξερα πια πως είμαστε σε καλό δρόμο.

Το Booktalks (Αγ. Αλεξάνδρου 58 και Αρτέμιδος 47 στο Π. Φάληρο) άνοιξε σήμερα για πρώτη φορά τις πόρτες του και φιλοδοξούμε να γίνει στέκι για όλους τους βαριά χτυπημένους βιβλιόφιλους σαν κι εμάς. 

55 σχόλια:

  1. Συγκινήθηκα ...Ένας βιβλιοχώρος που φτιάχτηκε με τόσο μεράκι και αγάπη σίγουρα θα μπει στις καρδιές όλων..Στη δική μου μπήκε και ας μη μπήκα ακόμα κει μέσα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραία ιδέα. Τι κρίμα που είμαι τόσο μακριά και δεν μπορώ να σας επισκεφθώ.
    Εύχομαι όλα να πάνε καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΙΔΕΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΚΑΦΕ!ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΛΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΦΤΙΑΧΤΕΙ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΔΑ!ΘΑ ΣΑΣ ΕΠΙΣΚΕΦΘΩ ΣΥΝΤΟΜΑ!ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΥΧΟΜΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εύχομαι η αγάπη που δείχνετε στα βιβλία να είναι πλοηγός και στο καινούργιο-σας εγχείρημα.
    Κι ίσως το Booktalks γίνει ένα ζεστό στέκι για όλους τους βιβλιόφιλους ιστολόγους που θα έχουν ένα σημείο αναφοράς.
    Το εύχομαι θερμά
    Πατριάρχης Φώτιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ. Ειλικρινά. Και πολύ θα χαιρόμασταν αν είσασταν μέλος τούτης της παρέας, Πατριάρχα μου. Έστω και ινκόγκνιτο.

      Διαγραφή
  5. Καλή επιτυχία στην καινούρια σας προσπάθεια ! Εξαιρετικά διαμορφωμένοι οι χώροι, από όσο βλέπω στις φωτογραφίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε Θαλή μου. Μακάρι όντως να είναι σωστά διαμορφωμένο

      Διαγραφή
  6. Καφέ και βιβλίο, καμιά φορά και κουβέντα. Ανθρώπινη παρουσία και ζεστασιά με αξιόλογα αναγνώσματα.Εύχομαι κάθε επιτυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο! Εύχομαι κάθε επιτυχία! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευχές για επιτυχία.Διακρίνω τόλμη,στη δύσκολη εποχή μας και της αξίζει επιβράβευση.
    Πως και δεν επιλέξατε σημείο κεντρικότερο? Πολλοί φίλοι μένουν εκτός, λόγω απόστασης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο κέντρο υπάρχουν αρκετά. Στα Νότια Προάστια κανένα...

      Διαγραφή
  9. Δημήτρης Αλεξίου5/12/13, 10:56 μ.μ.

    Καλορίζικο! Καλές δουλειές, καλές παρέες, καλές συζητήσεις, καλά διαβάσματα, καλά βιβλία και καλοί φίλοι! Θα με δείτε κι από κοντά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλορίζικο!!! Να ανοίξει ο καιρός να σας έρθουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το κέντρο έχει πολλά αλλά εκεί κυκλοφορούν και όλοι οι βιβλιοβαρεμένοι!
    Όπως και να έχει πάντα αξίζει μια βόλτα σε νέα μέρη!
    Εύχομαι να πετύχει ξαι να αγαπηθεί... το δεύτερο έχει γίνει ήδη.
    Ποιές θα είναι οι ώρες λειτουργίας του; εκείνες των καφέ ή των βιβλιοπωλείων;
    Λοιπόν, θα πάρω την Έλλη μια μέρα και θα σας έρθουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα λειτουργεί από τις 9 το πρωί ως τις 10:30 το βράδυ Δευτέρα εως και Σάββατο. Να έρθετε κορίτσια μου, θέλω πολύ.

      Διαγραφή
  12. Τι όμορφα νέα Κατερίνα! Κάθε επιτυχία σας εύχομαι! Να γίνει ενός χώρος "στέκι" και συνεχώς να μεγαλώνει η συντροφιά σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Τζωρτζίνα μου γλυκιά. Κι άμα κατέβεις προς τα μέρη μας....

      Διαγραφή
  13. Καλή επιτυχία και καλές δουλειές!!! Θα σας έρθω σίγουρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μας έρθεις, να μας έρθεις. Θέλω πολύ να γνωριστούμε και από κοντά.

      Διαγραφή
  14. Ανώνυμος6/12/13, 6:47 π.μ.

    ζηλευω τρελα!!!!ευχομαι τα καλυτερα,πιο καλα και απο τα καλα!!!Ανδριανη(νιωθω το εγχειρημα σας σαν χαστουκι στην ευτελεια και τη ρηχοτητα της εποχης,σαν ελπιδα....μακαρι!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Όταν αρχίσαμε να βγαίνουμε με τη γυανάικα μου πριν πολλά χρόνια, ένα από τα μέρη που συχνάζαμε ήταν ένα βιβλιοκαφέ ονόματι "Βιβλιοπότης" επί της Πεντέλης στο Χαλάνδρι, ένα βιβλιοπωλείο που πουλούσε και καφέ και ποτά...

    Καλορίζικο το μαγαζί, το νέο σας εγχείρημα!!! Είναι πολύ ωραίο που αψηφήσατε την μιζέρια της εποχής μας και τολμήσατε να κυνηγήσετε το όνειρο, κάποια στιγμή πρέπει να το κάνω κι εγώ, όταν βρω ποιο είναι αυτό...

    Καλές δουλειές να έχετε και αν και είστε μακρυά από εμένα αν με φέρει ο δρόμος μου στα μέρη σας θα περάσω να σας γνωρίσω κι από κοντά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μεγάλη απόδραση, αυτό σου λέω μόνο.

      Έλα να γνωριστούμε κι από κοντά, θα έχουμε και παιδικές εκδηλώσεις...

      Διαγραφή
  16. Ανώνυμος6/12/13, 10:24 π.μ.

    Τι τέλειο!!! Χαίρομαι τόσο πολύ που αυτό που κάθε βιβλιόφιλος ( συμπεριλαμβανομένου εμού) ονειρεύεται το κάνατε πραγματικότητα. Αυτό σημαίνει ότι ΓΙΝΕΤΑΙ!! Σας θαυμάζω και και σας εύχομαι τα καλύτερα. Ελπίζω να καταφέρω σύντομα να σας επισκεφθώ ( δυστυχώς μικρά παιδια και δικηγορία μου αφήνουν ελάχιστο χρόνο που θα παει όμως θα τα καταφέρω!!) Εννοείται ότι είμαι στη διάθεσή σας για οτιδήποτε χρειαστείτε . Καλή αρχή!
    Κελλυ Παντελεάκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μας έρθεις όποτε μπορέσεις. Ελπίζω να μας βγει σε καλό... :)

      Διαγραφή
  17. Ο συνδυασμός βιβλίου-καφέ είναι υπέροχος! Μου άρεσε η εικόνα του χώρου, όπως μας την έδωσες.
    Εύχομαι από καρδιάς καλή επιτυχία στο νέο σας βήμα, καλές δουλειές και σύντομα να λειτουργήσει και η ιστοσελίδα για μας που είμαστε μακριά και δεν μπορούμε να έρθουμε :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα λειτουργήσει σύντομα. Ως τότε, το mail μου δέχεται παραγγελίες, όπως και το mail του booktalks φυσικά.. (info@booktalks.gr)

      Διαγραφή
  18. Ανώνυμος6/12/13, 11:01 π.μ.

    Μένω Πάτρα γαμώτο! Δεν ανοίγετε και ένα εδώ???Θα έρθω οπωσδήποτε
    Μαριέττα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος6/12/13, 11:56 π.μ.

    Καλημέρα και ένα μεγάλο μπράβο και στους τρείς σας.Καλή δύναμη σας εύχομαι καλό κουράγιο και ΚΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ.Λία από Αθήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλορίζικο Κατερίνα!
    Χρονιά αφίξεων φέτος βλέπω.


    Είστε λιγάκι μακριά μου (ακόμα κι όταν είμαι στην Αθήνα) αλλά θέλω να έρθω να σας δω..
    και

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, πολλά γεννητούρια...
      Να έρθεις Δάφνη μου, θέλω πολύ.

      Διαγραφή
  21. Ζηλεύω ρε παιδί μου, δεν το καταλαβαίνεις! Ζηλεύω! Ζηλεύω πολύ! Θα σκάσω από τη ζήλια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για αυτό πας και σχολιάζεις σε ξένα blog κι όχι εδώ;; Νομίζεις πως δεν σε βλέπω; [ο,τι θες πάντως, και mail έχομεν και τηλέφωνο και franchise στη Σαγιάδα στήνουμε άμα λάχει]

      Διαγραφή
  22. Καλοτάξιδοι και οπωσδήποτε καλές δουλειές. Πάντως ωραία ιδέα, μακάρι να γίνετε ένα όμορφο στέκι. Αξλίζει. Και μια πρόταση με καλή διάθεση. Βάλτε και κανένα ελληνικό στον τοίχο, κάπου, βιβλιοκουβέντες ας πούμε, γιατί όχι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος7/12/13, 10:38 π.μ.

    Ω, τι καλά! Ταυμάσια, αγκαπητή μου.
    Τώρα έχω έναν ακόμη λόγο να σας ζηλεύω (με την ...κακή έννοια πάντα).
    Κομμάτι ντύσκολο να έρθω προς τα κει, αλλά ο πειρασμός είναι μεγκάλος και εν ευθέτω, θα το προσπαθήσω.
    Τώρα μου έφυγκε η κακία λόγκω ζήλιας (ή ...LOGO στιγμής) και σας στέλνω τας πλέον καλυτέρας εκ των ευχών μου για κάθε χαρά και ευτυχία μέσα -και έξω- από τα βιβλία.

    Κόκκινο χαλί για τους επισκέπτες έχετε στρώσει;

    κ.κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλές δουλειές! Θέλω πολύ να σας επισκεφτώ! Μου πέφτετε κομματάκι μακριά...βλέπετε εγώ είμαι βιβλιοβαρεμένη...αλλά θα έρθω οπωσδήποτε!!! Και πάλι καλές δουλειές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουμε και κουκλοθέατρο την Παρασκευή.... Έλα, έλα.
      http://www.facebook.com/events/187257958143411/

      Διαγραφή
    2. 3-6 ετων;; η 8μηνη κορούλα μου θα σας κάνει άνω - κάτω! Θα έρθω όπως και να 'χει, να γνωριστούμε από κοντά

      Διαγραφή
  25. Εξαιρετικά όμορφο!Καλή επιτυχία και καλές δουλειές :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ως εδώ μύρισε ο καφές και πέταξαν τα βιβλία για να με ξεσηκώσουν....Θα τα λέμε,πιστεύω,συχνά γιατί καφές,βιβλία και φίλοι είναι τέλειος συνδυασμός.Έχω και πρόταση στολισμού βιτρίνας-περφόμανς με τα όλα της-θα σου την πω από κοντά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν αυτή η βιτρίνα περφόρμανς πολύ με ιντριγκάρει.

      Διαγραφή
    2. Κατερίνα καλά αρχή, μακάρι να τα καταφέρετε και να απολαύσετε τη διαδρομή.Ζηλεύω αφάνταστα που δεν ζω στην Αθήνα για να μπορώ να ξεχνιέμαι με τις ώρες στο χώρο σας, αλλά ελπίζω να σας επισκεφτώ το συντομότερο δυνατόν.

      Διαγραφή
  27. Ανώνυμος9/12/13, 7:21 μ.μ.

    KAΛΟΡΙΖΙΚΟ!!!!!!!!!!Έυχομαι ολόψυχα να πάει τόσο καλά και να ανοίξετε καταστήματα και στην περιφέρεια (για μας τους βιβλιόφιλους της επαρχίας..).Ως τότε, έχετε σκεφτεί την ιδέα του e-shop?
    Κατερίνα σε θαυμάζω που έχεις καταφέρει να "χωρέσεις" τόσα πολλά στην ζωή σου. Είμαι σίγουρη οτι είναι η αγάπη για αυτά, η κινητήριος δύναμη! Γνώρισα το blog το Φεβρουάριο του 2010,όταν γέννησα το δευτερο μου γιο και από τότε σε παρακολουθω ανελλιπώς!Ελπίζω να συνεχίσεις με την ίδια αγάπη και μεράκι όσα κάνεις!Περιμένω με ανυπομονησία και άλλες φωτογραφίες του βιβλιοκαφέ, για να μπορέσω, έστω νοερά, να βρεθώ σ΄αυτό το ζεστό χώρο..
    Καλή συνέχεια!!!
    ΕΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή