12/7/14

Προσεχώς


5 σχόλια:

  1. Περιμένω με ενδιαφέρον την γνώμη σου για την Ατγουντ. Το Όρυξ και Κρεικ με είχε εκπλήξει ευχάριστα και με χαρά θα διάβαζα κάτι παρόμοιο, αν και η ΕΦ σπάνια κάνει την εμφάνισή της στις αναγνώσεις μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι καινούργιο Μάργκαρετ Άτγουντ αυτό???
    Έχω την "Χρονιά της Πλυμμύρας" να με περιμένει στο σπίτι και να έχει πάρει την σειρά της στο κομοδίνο...
    Περιμένω γνώμη για το βιβλίο με ανυπομονησία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι Άτγουντ ναι, το τρίτο μέρος μετά το Όρυξ και Κρέικ και την Χρονιά της Πλημμύρας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος15/4/15, 12:10 π.μ.

    το βιβλίο της οουτς το διαβάσατε; μπορείτε να πείτε κάποια γνώμη; γιατί σκέφτομαι να ξεκινήσω την συγγραφέα και δεν ξέρω από ποιο βιβλίο της

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά δεν το διάβασα, όλο το έπιανα και το άφηνα. Και δεν έχω διαβάσει κανένα άλλο δικό της. Λένε πάντως πως αυτό είναι το πιο δυνατό της. Καλά που μου το θυμίσατε. Πού το έχω βάλει αυτό;

      Διαγραφή